« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad sesji.

2. Przedstawienie porządku obrad.

4. Projekt uchwały Rady Miejskiej w Tarnowskich Górach w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej miasta Tarnowskie Góry na lata 2025-2037 (Druk nr 198/2025).

5. Projekt uchwały Rady Miejskiej w Tarnowskich Górach w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok (Druk nr 199/2025).

6. Projekt uchwały Rady Miejskiej w Tarnowskich Górach w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Tarnowskie Góry z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność w sferze zadań pożytku publicznego na rok 2026” (Druk nr 200/2025).

7. Projekt uchwały Rady Miejskiej w Tarnowskich Górach w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Sosnowiec, dotyczącego powierzenia Gminie Sosnowiec przez Gminę Tarnowskie Góry wykonywania w 2026 roku zadania publicznego z zakresu udzielania świadczeń na rzecz osób w stanie nietrzeźwości, doprowadzonych z terenu Gminy Tarnowskie Góry, oraz pokrycia kosztów tych świadczeń w części nieuregulowanej przez te osoby (Druk nr 201/2025).

10. Projekt uchwały Rady Miejskiej w Tarnowskich Górach w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów najmu i dzierżawy na czas nieoznaczony, nieruchomości położonych w Tarnowskich Górach (Druk nr 204/2025).

11. Projekt uchwały Rady Miejskiej w Tarnowskich Górach w sprawie wyrażenia zgody na nabycie do zasobu gminnego nieruchomości położonej w Tarnowskich Górach przy ul. Oświęcimskiej (Druk nr 205/2025).

17. Projekt uchwały Rady Miejskiej w Tarnowskich Górach w sprawie wskazania nowego terminu rozpatrzenia skargi opatrzonej numerem OR.1510.6.2025.

18. Projekt uchwały Rady Miejskiej w Tarnowskich Górach w sprawie wskazania nowego terminu rozpatrzenia skargi opatrzonej numerem OR.1510.7.2025.

19. Projekt uchwały Rady Miejskiej w Tarnowskich Górach w sprawie wskazania nowego terminu rozpatrzenia skargi opatrzonej numerem OR.1510.8.2025.

20. Część informacyjna Burmistrza Miasta.

21. Część informacyjna Przewodniczącego Rady Miejskiej.

22. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej